Posted in Թթուդրիկի ծես

Թթուդրիկի ծեսն Արեւմուտքում

Մեր հաջորդ հետաքրքիր ու սիրելի ծեսը իրականացրեցինք Արեւմուտքի նախակրթարանում։ Այս ընթացքում իրականացրել ենք «Լավաշթխիկի ծես»-ը «Խաղողածես» -ը հերթը՝ «Թթուդրիկի ծես»-ինն էր։ Սկզբում երգեցինք մեզ ծանոթ ու շատ սիրելի Կոմիտասի ստեղծագործություններից «Հինգ էծ ունեմ», «Եկե՛ք ծեծենք սոխ ու սխտոր»։ Ապա ծեսը շարունակեցինք նույն պայծառ տրամադրությամբ: Արդեն լվացած, աշնանային բանջարեղենները մանրացրեցինք ու պատրաստեցինք մեր համեղ թթուն։ Մեր ուրախ ծեսի մասին առավել մանրամասն պատմում է նաև մեր տեսաֆիլմը: Առաջարկում ենք դիտել.

Հեղինակ՝

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Թողնել մեկնաբանություն