Posted in Պարտեզապուրակային գործ. մասնագիտական կրթություն

Վարդատունկ

Օրը` Մայիսի 3, ժամը՝ 16։00֊17։00։

Վայրը՝ 

Արևմտյան դպրոց֊պարտեզի, արտաքին բակ:

Մասնակիցներ՝  

Նախակրթարանի դաստիարակներ, սաներ, ծնողներ։

Նպատակը՝

  • Սաների և ծնողների բնապահպանական հմտությունների զարգացում։
  • Արևմուտքի արտաքին բակում`վարդերի պուրակի ստեղծում։
  • Սան֊ծնող-պարտիզպան ունենալը։
  • Պարտեզապուրակային աշխատանքներ, խնամք, բարեկարգում։

Խնդիրները՝

  • Բարեկարգ, կանաչապատ, խնամված շրջապատ։
  • Պարտիզպան սան, ծնող և դաստիարակ։

Արդյունքները կհրապարակվեն բլոգում, ենթակայքում և սոց ցանցերում։

Հեղինակ՝

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Թողնել մեկնաբանություն