Posted in Ճաշացանկ

Ճաշացանկ 21.03.2022-25.03.2022

Երկուշաբթի 21.03.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, բրնձով շիլա, պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Աղցան, հավով֊վերմիշելով ապուր, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Մածուն, թխվածքաբլիթ զեբրա, հաց։

Երեքշաբթի 22.03.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, ձվածեղ, պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Գազար, մսով֊ոսպով ապուր, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Աղցան, մածուն, մակարոնով փլավ, հաց։

Չորեքշաբթի 23.03.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, հերկուլես (վարսակի փաթիլներով շիլա), հալվա, թեյ, պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Աղցան, կարտոֆիլի պյուրե, հաց։

Հետճաշիկ

  • Սպաս, անիր, հաց, թխվածքաբլիթ։

Հինգշաբթի 24.03.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, կաթնաշոռով բիսկվիթ, թեյ, պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Գազար, մսով բորշչ, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Մածուն, հնդկաձավարով փլավ, հաց։

Ուրբաթ 25.03.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, մաննի(սպիտակաձավարով շիլա), պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Գազար, կաղամբ, կոլոլակով ապուր, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Մածուն, հաց, Խնձորով բիսկվիթ։

Հեղինակ՝

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Թողնել մեկնաբանություն