Posted in Ճաշացանկ

Ճաշացանկ 07.02.2022-11.02.2022

07.02.2022

Նախաճաշ

  • Միրգ, ձվածեղ, պանիր, հաց

Ճաշ

  • Պանիր, հավով, բրնձով ապուր, գազար, հաց, պանիր

Ետճաշիկ

  • Աղցան, մակարոնով փլավ, հաց, մածուն

08.02.2022

Նախաճաշ

  • Միրգ, ջեմ, կարագ, հալվա, պանիր, թեյ, հաց

Ճաշ

  • Աղցան, կարտոֆիլով պյուրե, հաց

Ետճաշիկ

  • Սպաս, պանիր, միրգ, հաց

09.02.2022

Նախաճաշ

  • Միրգ, կաթնով, պանիր, հաց

Ճաշ

  • Թթվասեր, պանիր, մսով բորշչ, հաց

Ետճաշիկ

  • Մածուն, թթվասեր, հնդկաձավարով փլավ, հաց

10.02.2022

Նախաճաշ

  • Միրգ, բիսկվիթ, եգիպտացորենով շիլա, հաց, պանիր

Ճաշ

  • Գազար, մսով, վերմիշելով ապուր, պանիր, հաց

Ետճաշիկ

  • Կաղամբ, ոսպով, բրնձով փլավ, հաց

11.02.2022

Նախաճաշ

  • Միրգ, կարագ, ջեմ, պանիր, կակաո, հաց

Ճաշ

  • Կաղամբ, գազար, մսով կարտոֆիլով ապուր, պանիր, յաց

Ետճաշիկ

  • Բրնձով շիլա, խնձոր, հաց

Հեղինակ՝

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Թողնել մեկնաբանություն