Posted in Ճաշացանկ

Ճաշացանկ 24.01.2022-27.01.2022

Երկուշաբթի 24.01

  • Նախաճաշ-միրգ, ձվածեղ, պանիր, հաց
  • Ճաշ-պանիր հավով բրնձով ապուր, շոգեխաշած բազուկ, հաց
  • Հետճաշիկ-աղցան, մակարոնով փլավ, հաց, մածուն

Երեքշաբթի 25.01

  • Նախաճաշ-միրգ, ջեմ, կարագ, պանիր, թեյ, հաց
  • Ճաշ-աղցան, կարտոֆիլի պյուրե, հաց
  • Հետճաշիկ-սպաս, պանիր, միրգ, հաց

Չորեքշաբթի 26.01

  • Նախաճաշ-միրգ, կաթնաշոռով գաթա, պանիր, հաց, կակաո
  • Ճաշ-թթվասեր, պանիր, մսով բորշչ, հաց
  • Հետճաշիկ-մածուն, թթվասեր, հնդկաձավարով փլավ, հաց

Հինգշաբթի 27.01

  • Նախաճաշ-միրգ, բրնձով շիլա, պանիր հաց
  • Ճաշ-գազար, մսով վերմիշելով ապուր, պանիր հաց
  • Հետճաշիկ-պանիր, թխվածքաբլիթ, հաց, խնձոր

Հեղինակ՝

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Թողնել մեկնաբանություն